poniedziałek, 25 sierpnia 2014

131.Manuel Poppinger- Austriacki Związek Narciarski

Czesć! Dzisiaj pokazuję przesyłkę, o której już wspomniałem. Była ona od Austriackiego Związku Narciarskiego, a dostałem kartę z oryginalnym autografem Manuela Poppingera oraz plakat z nadrukowanymi podpisami skoczków i trenerów. Największymi sukcesami Manuela są 8. i 12. miejsca w Pucharze Świata w poprzednim sezonie podczas lotów w Kulm, a także srebrny medal Drużynowych Mistrzostw Świata Juniorów w Zakopanem.

                          Od kogo?: Manuel Poppinger- austriacki skoczek narciarski
                         Jak zdobyłem?: wysłałem list na dobrze znany adres Austriackiego Związku
                         Ile czekałem?: ok. miesiąca
                        Jak ważny dla mnie?: 3
                       Dedykacja: nie
                      Uwagi: plakat z nadrukami

7 komentarzy: