środa, 14 stycznia 2015

178.Adam Lallana

Czesć! Dzis sroda czyli srodek tygodnia :) Pokażę Wam mój wymarzony autograf! Jest to podpis Adama Lallany, który jest pomocnikiem Liverpoolu i reprezentacji Anglii. Świat dowiedział się o nim kiedy jeszcze zagrał w Southampton, później przeniósł się do The Reds. Ten transfer pomógł mu w rozwoju ciekawie zapowiadającej się kariery. Obecnie gra bardzo często w podstawowym składzie Liverpoolu, zdobywa bramki. Jest jednym z moich ulubionych piłkarzy, jak napisałem na początku graf zaliczam do wymarzonych! Cieszę się z wymiany z której zdobyłem ten cenny podpis, gdyż niedługo o podpis ten piłkarza może być wiele trudniej.
 Od kogo?:Adam Lallana- angielski pomocnik Liverpoolu
Jak zdobyłem?: wymiana
Jak ważny dla mnie?: 5 wymarzony!!!!
Uwagi:zdjęcie większego formatu niż 10x15

8 komentarzy: