czwartek, 2 lipca 2015

191. Paweł Franczak

Witam! Była trochę dłuższa przerwa bloga, ale są wakacje i czas na nowe notki. Wczoraj wystartował 26. Wyscig Kolarski Solidarnosci i Olimpijczyków. Wczoraj odbyły się 2 etapy. Pierwszy etap przebiegał dookoła Lublina, udałem się na start etapu. Na scenie odbyła się prezentacja drużyn z Polski ( najbardziej mnie interesujących), z Niemiec, Ukrainy, Czech, Belgii, Włoch, Łotwy czy Holandii. Autograf Pawła Franczaka zdobyłem gdy ekipa Active Jet odchodziła z prezentacji. Łącznie w Lublinie zdobyłem autografy 9 polskich kolarzy. Jak zdobyłem resztę dowiecie się niedługo gdy opublikuje kolejny post. Oto fotka podpisu:
       
                     Od kogo?: Paweł Franczak- polski kolarz z drużyny Active Jet Team
                     Jak ważny: bezcenny, ponieważ zdobyty osobiscie
                     Uwagi: w moim zeszycie

1 komentarz: