sobota, 10 października 2015

Stephan El Shaarawy

Witajcie! Na nowy post na blogu przygotowałem ważny w mojej kolekcji podpis. Stephan El Shaarawy jest włoski piłkarzem egipskiego pochodzenia, który jest skrzydłowym bądź napastnikiem. Związany jest z klubem AC Milan i własnie na karcie tej drużyny złożony jest podpis. Aktualnie jest na wypożyczeniu w AS Monaco. Powtórzę, że jest to cenny dla mnie podpis, wręcz WYMARZONY :) Życzę Wam samych wymarzonych podpisów :)
Przypominam o kibicowaniu jutro o 20:45 Reprezentacji. Tak niewiele dzieli nas od Euro. A oto co zrobił Robert Lewandowski w ostatnich sekundach meczu w Glasgow jest wiele ważniejsze niż 5 goli w 9 minut. Nie zapomnijmy o naszych siatkarzach, którzy grają w Mistrzostwach Europy. Wczoraj zwycięstwo 3:0 z Belgią, oby tak dalej, dzisiejszym rywalem Słowenia.
Zapraszam na mojego bloga, będzie wiele fantastycznych autografów :) Zachęcam do zaglądania. A na koniec umieszczam fotkę wymarzonego podpisu, o którym pisałem w tej notce.


1 komentarz: