niedziela, 15 listopada 2015

Kolbeinn Sigþórsson

Witam! Trochę czasu nie było mnie na blogu, ale mam dużo nowych autografów i jeszcze muszę zaprezentować dawniejsze podpisy. Przedstawiam jedną z najnowszych zdobyczy, jest to podpis Kolbeinna Sigþórssona, aktualnie piłkarza francuskiego Nantes. Islandczyk przeniósł się do tego klubu z Ajaxu Amsterdam, gdyż miejsce w składzie zabrał mu nasz Arkadiusz Milik. Obaj piłkarze grają na tej samej pozycji i to własnie Polak okazał się lepszy i obecnie gra w podstawowym składzie najsłynniejszej holenderskiej drużyny.
Autograf zdobyłem osobiscie podczas wizyty reprezentacji Islandii w Warszawie, miałem również przyjemnosć być na meczu na Narodowym. Mecz wspaniały, dużo bramek i niezapomniane emocje :) Naprawdę polecam :)
Podpis napastnika drużyny Islandii zdobyłem na moim zdjęciu.

7 komentarzy: