wtorek, 1 lipca 2014

117.Natalia Czerwonka


Siema! Otrzymałem kolejny podpis ze sportów zimowych, mój pierwszy z łyżwiarstwa szybkiego. Oto graf srebrnej medalistki Igrzysk Olimpijskich w Soczi w drużynie Natalii Czerwonki. Jak pamiętamy panie jak i panowie, a w szczególności Zbigniew Bródka dostarczyli nam wielu emocji.
Dzięki za 16 tys. wyswietleń i komentarze!!! Zachęcam do wymiany tam podpisy dwóch strzelców bramek ze wspaniałego meczu Niemców z Algierią.

                                Od kogo?: Natalia Czerwonka- polska panczenistka
                                Jak zdobyłem?: list
                                Ile czekałem?: tydzień
                                Jak ważny dla mnie?: 4
                                Dedykacja: nie
                               Uwagi: nie ma
Kto Waszym faworytem na zwycięstwo mundialu? Moimi faworytami są Kolumbia i Francja.

13 komentarzy: