środa, 9 lipca 2014

122.Krzysztof Biegun

Czesć! Znowu na moim blogu codziennie pojawia się notka :) Zgodnie z moimi oczekiwaniami podpisy przychodzą do mnie dosyć często. Wczoraj było podsumowanie, a dzisiaj autograf Krzysztofa Bieguna. To polski skoczek narciarski, którego największym sukcesem jest zwycięstwo w zawodach Pucharu Świata w Klingenthal inaugurujących poprzedni sezon. Konkurs był loteryjny, Krzysiek skakał na początku i miał dobre warunki. Jednak faworyci np. Kamil Stoch skoczyli słabo z powodu niekorzystnych warunków, a jeszcze inni w ogóle nie skoczyli. Konkurs został zakończony po 1. serii, ale dla młodego polskiego skoczka to wielki sukces. Jest także drużynowym MŚ Juniorów 2014r. w Val di Fiemme, bardzo udanych Mistrzostwach dla naszych juniorów. W Uniwersjadzie w Trydencie sięgnął po złoto i srebro indywidualnie i złoto drużynowo. Opisałem się sporo i sądzę, że o Krzysztofie będziemy mogli jeszcze więcej pisać :)

                         Od kogo?: Krzysztof Biegun- polski skoczek narciarski
                         Jak zdobyłem?: Krzysztof Biegun
                                                LKS Sokół Szczyrk
                                                Ul.Wypoczynkowa 5
                                                43-370 Szczyrk
                      Ile czekałem?: ok. tygodnia
                     Jak ważny dla mnie?: 4
                     Dedykacja: nie
                     Uwagi: kartka Fischer
Jak może zauważyliście wprowadzam nowość, będę podawać niektóre adresy na blogu. Te, które nie będę podawać, nie podać nawet na maila!!! PROSZĘ NIE KIEROWAĆ PYTAŃ!!!
Jak wrażenia po wczorajszym meczu? Spodziewałem się, że Niemcy wygrają, ale nie aż 7:1
Dzisiaj Holandia-Argentyna. Komu kibicujecie? Ja jestem za Argentyną

7 komentarzy: