sobota, 25 października 2014

161.Juan Mata

Witam! Dzisiaj weekendowa sobotnia notka. Wczoraj dostałem autografy 2 piłkarzy Manchesteru United, zdarzyło się Wam tak kiedys? Prezentuję tego bardziej rozpoznawalnego zawodnika Juana Matę. Jest reprezentantem Hiszpanii z którą zdobył m.in. Mistrzostwo Świata oraz Europy. Obecnie gra w MU, wczesniej w Chelsea, jest pomocnikiem. Cieszę się z grafu, ponieważ to bardzo dobrze wyszkolony technicznie zawodnik, jeden z moich ulubionych. Nie przypadkowa nota 5- w mojej skali ważnosci. Jestem szczęsliwy bo Juan podpisał moje 2 zdjęcia :) które wstawiłem poniżej.

 Od kogo?: Juan Mata- hiszpański pomocnik Manchesteru United
Jak zdobyłem?: list
Ile czekałem?: 2-3 tygodnie
Jak ważny dla mnie?: 5-
Dedykacja: nie

Uwagi: 2 moje zdjęcia

Dzisiaj wielki mecz Gran Derbi Real-Barcelona, 2 wielkie kluby i wielcy piłkarze, a tak wogóle wielkie widowisko. Jutro hit Premier League z udziałem bohatera dzisiejszego postu Manchester United-Chelsea. Jak obstawiacie szansę Agnieszki Radwańskiej w najważniejszych meczach Turnieju Mistrzyń?

13 komentarzy: