czwartek, 2 października 2014

Trzydziestka cz.5 podsumowanie KONKURS

Witam! Licznik moich autografów przekroczył 150 podpisów. Jestem mega zadowolony, że mam ich aż tyle, niektóre są fantastyczne, ale marzę mieć jeszcze więcej. Nudne jest pisanie statystyk itp. więc organizuję pierwszy konkurs na blogu. Będzie on polegał na wybraniu z mojej listy http://kakagrafy.blogspot.com/p/moja-kolekcja-autografow.html podpisu, który uważacie przez siebie, że jest najcenniejszy jak go w kolekcji. Nie musi być najważniejszy z całej Waszej kolekcji tylko najważniejszy z mojej z Waszej kolekcji. Jesli ktos nie ma tego autografu to napiszę, że chcę go mieć i dlaczego. Mogą być różne opinie, a ja nie będę kierował się moimi ulubionymi autografami tylko Waszą opinią. Miło będzie jak dodacie parę słów na temat bloga. Termin wysyłania jest do niedzieli do 19:00. Wyniki postaram się podać w poniedziałek ok. 19:30.
Swoje prace wysyłacie na mojego maila kakamusicc@gmail.com z tematem KONKURS i podpiszcie się imieniem i pierwszą literą nazwiska Imię N. A teraz nagrody, czyli to co Was interesuję.
1. MIEJSCE- 4 wybrane autografy z zakładki wymiana + 5 wybranych adresów z mojego bloga. Ta osoba wybiera pierwsza nagrody.
2.MIEJSCE- 2 wybrane autografy z zakładki wymiana + nadrukowany autograf Mesuta Ozila i adres do niego, z którego można dostać oryginał ( jak ktos nie chce to inny w zamian) + 3 wybrane adresy z bloga.
3.MIEJSCE- autograf z wymiany ten co zostanie po wyborze dwóch pierwszych miejsc + nadrukowany autograf Prezydenta Bronisława Komorowskiego + 2 wybrane adres z bloga.
KAŻDY UCZESTNIK- wybrany adres z bloga
Zachęcam do udziału w konkursie. Jak ktos ma jakies pytania to niech pisze z komentarzu, wtedy wszyscy mogą czego się jeszcze dowiedzieć. Pozdrawiam i Dziękuje za udział.

4 komentarze:

  1. Supcio konkurs! BIERE UDZIAŁ HUEHUE :D MIŁO BY BYŁO JAKBYŚ DODAŁ MÓJ BLOG DO SWOJEJ LISTY BLOGÓW :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział ! Choć wątpię, żebym coś wygrała, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń