poniedziałek, 8 grudnia 2014

171.-173.Bayer Leverkusen po raz kolejny

Siemka! Kolejna w mojej kolekcji porcja autografów od czołowego niemieckiego klubu Bayeru Leverkusen. Bayer chętnie wysyła autografy i w ten sposób można powiększać kolekcję piłkarzy tego klubu. Tym razem dotarły od mnie jak zawsze z Leverkusen ciekawe grafy. Kyriakos Papadopulos to znany grecki stoper, Gonzalo Castro to podstawowy pomocnik, a Roberto Hilbert to dobry obrońca. W ostatniej kolejce Bundesligi Bayer grał z Bayern, przegrał 0:1. Poza tym swietnie radzą sobie w Lidze Mistrzów, zapewnili sobie wyjscie z grupy, jutro grają z Benfiką.                      Od kogo?: Bayer Leverkusen
Jak zdobyłem?: adres klubowy
Ile czekałem?: ponad miesiąc
Jak ważny dla mnie?: wszystkie 4
Dedykacja:nie
Uwagi: nowe karty klubowe
 Od kogo?: Kyriakos Papadopulos- grecki obrońca Bayeru
 Od kogo?:Gonzalo Castro- niemiecki pomocnik Bayeru
Od kogo?:Roberto Hilbert- niemiecki obrónca Bayeru

7 komentarzy: