sobota, 20 grudnia 2014

174.Jessica Jerome

Dzień dobry! Po bardzo długiej przerwie nareszcie dostałem jakis autograf. Jest to mój pierwszy autograf od skoczkini narciarskiej z czego bardzo się cieszę, gdyż skoki narciarskie kobiet stają się coraz bardziej popularną dyscypliną. Jessica Jerome to zawodniczka regularnie startująca w Pucharze Świata kobiet. Jej największym sukcesem jest 3. miejsce podczas zawodów Pucharu Świata w Hinterzarten w 2012 r. Podczas jedynego w historii konkursu indywidualnego Igrzysk Olimpijskich w Soczi zajęła 10. miejsce. W liscie z Ameryki dostałem 2 karty fischera z podpisami Jessici Jerome, jedna kartka z dedykacją i pozdrowieniami, druga z samym podpisem trafia na wymianę.
 Od kogo?:Jessica Jerome- amerykańska skoczkini narciarska
Jak zdobyłem?: przez internet
Ile czekałem?: 2-3 tygodnie
Jak ważny dla mnie?: 3 
Dedykacja:tak

Uwagi:2 kartki fischera

8 komentarzy: