czwartek, 3 kwietnia 2014

76.Mariusz Prudel

Dzień dobry! Wczoraj dostałem autograf Mariusza Prudla i dzisiaj Wam go zaprezentuję. Jest on siatkarzem plażowym TS Volley Rybnik. Znany jest z rywalizacji drużynowej z Grzegorzem Fijałkiem.Obaj zdobyli brązowy medal Mistrzostw Europy w 2013r. w Klagenfurcie. Byli też 5. parą Igrzysk Olimpijskich w Londynie, ocierając się o strefę medalową.
I zdjęcia:


                         Od kogo?: Mariusz Prudel- polski siatkarz plażowy
                                          w drużynie z Grzegorzem Fijałkiem
                     Jak zdobyłem?: SASE, LOR Zdjęcie z dedykacja wysłane przeze mnie
                    Ile czekałem?: 2-3 tygodnie
                    Jak ważny dla mnie?: 4
                    Dedykacja: tak
                   Uwagi: brak
                   

3 komentarze: