środa, 30 kwietnia 2014

89.-90. Lotus F1 Team

Czesć! Dzisiaj opiszę ostatni list z poniedziałku, który "przywędrował" z Wielkiej Brytanii. Lotus Team to szybko rozwijający się w F1 zespół. W obecny skład zespołu wchodzą Francuz Romain Grosjean i Wenezuelczyk Pastor Maldonado.


                         Od kogo?: Romain Grosjean i Pastor Maldonado- kierowcy F1 Lotus F1 Team
                                 Jak zdobyłem?: e-mail
                                Ile czekałem?: 5 dni
                                Jak ważny dla mnie?: oba 3+
                               Dedykacje: brak
                                Uwagi: ładne podłużne karty
 Jak wrażenia po wczorajszym półfinale Ligi Mistrzów? Real "zmiótł" Bayern. Jak myslicie kto dzisiaj awansuje?
Kolejny post to zaległe autografy, a następny to podsumowanie mojej prawie setki grafów.
Autografem kwietnia u mnie został podpis Neymara, który mogliscie obejrzeć wczoraj. Do mojej kolekcji dołączyły też m.in. podpisy siatkarzy plażowych Mariusza Prudla i Grzegorza Fijałka z dedykacjami. Ale więcej niedługo...

5 komentarzy: