poniedziałek, 28 kwietnia 2014

85.-87.Bayer Leverkusen cz.2

Witam Was serdecznie po dłuższej przerwie! Ta przerwa była spowodowana brakiem listów z autografami. Dzisiaj niespodziewanie trzy listy! W tej notce zaprezentuję zawartosć pierwszego z nich. Jest to mój drugi list, który otrzymałem od niemieckiego klubu grającego w Bundeslidze, Bayeru Leverkusen. Pierwsza przesyłka zawierała grafy Sebastiana Boenischa, Stefana Kiesslinga i Larsa Bender. Z serii kart posiadam też autograf byłego trenera Samiego  Hyppi.
Oto dzisiejsze zdobycze:
                                    Od kogo?: Bayer Leverkusen- klub grający w Bundeslidze
                                    Jak zdobyłem?: SAE, LOR
                                     Ile czekałem?: ok. 2 tygodnie
                                    Dedykacje: brak
                                    Uwagi: 3 karty
                                        Od kogo?: Bernd Leno- niemiecki bramkarz Bayeru
                                        Jak ważny dla mnie?: 3
                                          Od kogo?: Heung-Min-Son- koreański napastnik Bayeru
                                                   Jak ważny dla mnie?: 3
                                     Eren Derdiyok- szwajcarski napastnik Bayeru
                                         Jak ważny dla mnie?: 3
       Wczoraj był wspaniały dzień dla Polaków Papież Polak JAN PAWEŁ II ZOSTAŁ ŚWIĘTYM!

7 komentarzy: