wtorek, 10 czerwca 2014

111.Julian Rachlin

Witam! Dzisiaj zaprezentuję Wam autograf od osoby mało znanej, jednak ciekawej. Julian Rachlin to urodzony w Wilnie skrzypek i wiolonczelista, który wyemigrował do Austrii, aby tam rozwijać karierę. Jak wiadomo Austria to "mekka" muzyki klasycznej.
                         Od kogo?: Julian Rachlin- litewski skrzypek i wiolonczelista
                           Jak zdobyłem?: e-mail 
                          Ile czekałem?: ok. 5 miesięcy
                         Jak ważny dla mnie?: 3
                         Dedykacja: nie
                       Uwagi: brak

6 komentarzy:

  1. Gratulacje ! też mam dostałam go wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dodaję do ulubionych

    Zapraszam również do mnie ;)

    http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fdawmly8.blogspot.com%2F&ei=dmSYU4CeM6WK4gTRhYGgBQ&usg=AFQjCNGH1eVIk5HNSPj2WbQSwUNp_JBYmg&sig2=wTdV35e8vXBzjeP54xu5sQ&bvm=bv.68693194,d.bGE

    OdpowiedzUsuń