sobota, 7 czerwca 2014

109.Katja Visnar

Dzień dobry! Miałem małą przerwę z blogiem, było to związane niestety z brakiem przesyłek do mnie. W poniedziałek dostałem nadruki od Bayernu i kartę z wytłumaczeniem, że nie popyt na autografy był w tym sezonie bardzo bardzo bardzo duży i mogą mi wysłać tylko nadruki :( Tak jakos ostatnio w poniedziałki goszczą u mnie PP :( Ale wczoraj otrzymałem 2 nowe autografy! Oto pierwszy z nich i tak jak w poprzednim poscie jest to kartka z Fischera :) Kartę tą otrzymałem od słoweńskiej biegaczki narciarskiej, specjalizującej się w sprincie Katji Visnar. Jest ona jedną z zastępczyń Petry Majdic, więc są biegaczki, które kontynuują tradycje Słowenii w sprincie.
I fotki:

                       Od kogo?: Katja Visnar- słoweńska biegaczka narciarska
                      Ile czekałem?: 2-3 tygodnie
                     Jak ważny dla mnie?: 4-
                    Dedykacja: nie
                    Uwagi: kartka z Fischera
 Dzięki za odwiedziny i komentarze!!! Zapraszam Was do wymiany i na facebooka autografowego:
https://www.facebook.com/kakautografy

7 komentarzy: