sobota, 14 czerwca 2014

115.Michał Ligocki

Dzień doberek! Dzisiaj kolejny autograf ze sportów zimowych. Jest on od polskiego snowboardzisty, olimpijczyka z Turynu, Vancouver i Soczi, Michała "Breloka" Ligockiego. Specjalizuje się w half-pipie. Cieszę się z tego podpisu, ponieważ na moim zdjęciu jest dedykacja, a na karcie, którą dostałem są też pozdrowienia. Dzięki za aż 15000 odwiedzin!

                     Od kogo?: Michał Ligocki- polski snowboardzista ( half-pipe) olimpijczyk
                     Jak zdobyłem?: listownie
                     Ile czekałem?: tydzień :)
                     Jak ważny dla mnie?: 4
                     Dedykacja: TAK!!!
                    Uwagi: moje podpisane zdjęcie i dodatkowa karta
Jakie wrażenia po drugim dniu mundialu? Nie spodziewałem się takiego pogromu w meczu Holandii z Hiszpanią. A sędziowie znów się nie popisali. Nie uznali dwóch bramek dla Meksyku, mimo to Meksyk wygrał 1:0.

10 komentarzy: