środa, 5 listopada 2014

163.Jerome Boateng

Witam! Po nie wiadomo czemu drugiej identycznej przesyłce od Krystiana Zalewskiego, po nadruku od Zbigniewa Bródki i po zwrocie nareszcie cos ciekawego do mnie dotarło. Dzisiejsza notka powinna zainteresowań miłosników futbolu. Chcę Wam pokazać podpis Jerome'a Boatenga, który reprezentuję Niemcy, choć jest synem Niemki i Ghańczyka. Jego brat gra dla Ghany. Bohater postu gra na pozycji srodkowego obrońcy. Jego obecnym klubem jest Bayern (jest klubowym kolegą Roberta Lewandowskiego), który dzis może zapewnić sobie awans do fazy pucharowej Ligi Mistrzów w meczu z AS Romą. Awansowali już Real i Borussia. Jerome Boateng jest aktualny Mistrzem Świata, w tym roku z Brazylii.

 Od kogo?: Jerome Boateng- niemiecki stoper Bayernu, Mistrz Świata z reprezentacją
Jak zdobyłem?: listownie
Ile czekałem?: ponad miesiąc
Jak ważny dla mnie?: 4+
Dedykacja: nie

Uwagi: 2 moje podpisane zdjęcia

5 komentarzy: