piątek, 7 listopada 2014

164.Diego Forlan

Witam serdecznie! W ciągu trzech dni dostałem aż 4 autografy genialnych piłkarzy. Jeden od Jerome'a Boatenga prezentowałem już Was. Na ten wpis wybrałem autograf z wymiany. Jednym z moich wymarzonych autografów był podpis Diego Forlana. Od wczoraj wyraz był zamieniam na JEST, ponieważ dzięki wymianie ten autograf zdobyłem :) Autograf Urugwajskiego napastnika trafił do mojego zbioru. Diego jest już doswiadczonym zawodnikiem nawet legendą. Na MŚ 2010 został wybrany najlepszym zawodnikiem.
 Od kogo?: Diego Forlan- urugwajski napastnik 
Jak zdobyłem?: wymiana
Jak ważny dla mnie?: 5 bardzo wymarzony
Dedykacja:nie

Uwagi: karta kolekcjonerska PANINI
Z wymiany można zdobyć autograf, ale trzeba uważać na oszustów, szczególnie na Jacka Jagiełło prowadzącego na facebooku stronę Jack's Autographs.

5 komentarzy: