poniedziałek, 10 listopada 2014

166.Robin van Persie

Dzień dobry! Dzisiaj wspomniany wymarzony autograf. Jest on od piłkarza Manchesteru United i reprezentacji Holandii Robina van Persiego. Gra on na pozycji napastnika. W reprezentacją w tym roku wywalczył brązowy medal MŚ, w meczu grupowym strzelając piękną bramkę "szczupakiem".
Bardzo się cieszę z podpisu Robina, mam nadzieję, że moja swietna passa będzie trwała jeszcze dłużej. Podpis złożony jest na karcie MU, ale moje zdjęcia zostały odesłane bez podpisu. Oglądając inne najnowsze klubowe karty United sądzę, że graf jest oryginalny, ale na wszelki wypadek proszę osoby, które mają graf Robina van Persiego na tych kartach o kontakt ze mną.
Od kogo?: Robin van Persie- holenderski napastnik Manchesteru United
Jak zdobyłem?: list na adres klubu
Ile czekałem?: niecały miesiąc
Jak ważny dla mnie?: 5 bardzo wymarzony
Dedykacja: nie

Uwagi: nowa karta klubowa

12 komentarzy: