wtorek, 18 marca 2014

68.Jarkko Nieminen

Siema! Dzisiaj postanowiłem zaprezentować Wam kolejny autograf, który otrzymałem wczoraj.
Jest on od fińskiego, leworęcznego tenisisty  Jarkko Nieminena. W karierze wygrał dwa turnieje ATP: Auckland w 2006 r. i Sydney w 2012 r. Dotarł do ćwierćfinałów w Australian Open, US Open i Wimbledonie. Aktualnie 40 zawodnik rankingu ATP, najwyżej był 13. w 2006 r.
Prosbe napisałem ponad 2 miesiące temu, szybko otrzymałem odpowiedź, że przyslą. Już straciłem nadzieję, że dostanę ten autograf jednak opłacało się czekam :)

                             Od kogo?: Jarkko Nieminen- fiński tenisista
                            Ile czekałem?: ponad 2 miesiące
                            Jak ważny dla mnie?: 3
                            Dedykacja: nie
                           Uwagi: brak

7 komentarzy: