sobota, 8 marca 2014

"Trzydziestka 2 "- podsumowanie

Siema! Dzisiaj chciałbym podsumować moją kolekcję, która liczy 60 autografów. Są to głównie autografy sportowców. Aż 24 z nich to podpisy piłkarzy, 8 sportowców zimowych, 4 tenisistów, 3 z lekkoatletyki, wyścigów samochodowych i motorowych. W mojej kolekcji 7 podpisów to autografy nie sportowców: 3 z kategorii media, 3 od muzyków i nadruk od prezydenta Polski. Jest to pierwszy i jedyny nadruk w mojej kolekcji. Trzy grafy z mojej kolekcji pochodzą z wymiany: Sami Hyppia, Antonio Felix da Costa i Steven Gerrard. Do swoich największych sukcesów mogę zaliczyć podpisy: Kamila Stocha (D), Justyny Kowalczyk (D), Adama Małysza, Roberta Lewandowskiego, Ilkaya Gundogana, Pera Mertesackera, Stevena Gerrarda, Mariusza Czerkawskiego(D)Łukasza Żygadło,
Leszka Blanika (D), Anity Włodarczyk (D), Sylwii Bogackiej (D), Rogera Federera, Stanislasa Wawrinki, Jerzego Janowicza (D) czy Sylwii Grzeszczak.
D- dedykacja

Dziękuję za komentarze i obserwowanie bloga i zapraszam na kolejne notki z autografami.
Mam nadzieję, że moja kolekcja stale będzie się powiększać, podobnie liczba wyswietleń obecnie ponad 5000.

5 komentarzy: