sobota, 22 marca 2014

71.Apoloniusz Tajner

Czesć! W okazji końca sezonu zimowego, zdobycia Kryształowej Kuli przez Kamila Stocha, którą jutro odbierze i dzisiejszej drużynówki postanowiłem pokazać Wam autograf Apoloniusza Tajnera. Jest obecnie prezesem Polskiego Związku Narciarskiego, był trener Adama Małysza, kiedy ten odnosił największe sukcesy. A młodości był kombinatorem norweskim.
                     Od kogo?: Apoloniusz Tajner- były trener Adama Małysz, prezes PZN
                    Jak zdobyłem?: przez kogos
                   Jak ważny dla mnie?: 4
                  Dedykacja: nie
                 Uwagi: brak
I na koniec jeszcze jedno pytanie. Czy ktoś ostatnio dostał jakies autografy od Norweskiego Związku Narciarskiego po napisaniu listu? Będę wdzięczny za udzielenie informacji :)

10 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję!! ;)

    Ja wciąż czekam na odpowiedź od tego związku ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, dodalem do linkow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Ja także pisałam na początku stycznia i odpowiedzi brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;) Ja pisałem w grudniu i nic nie otrzymałem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje. :)
    Ja pisałam do NZN na początku stycznia i dalej cisza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) do NZN-u pisalem jakos w polowie stycznia i tez brak odpowiedzi...moze jakos teraz po sezonie sie odezwa...

    OdpowiedzUsuń