sobota, 29 marca 2014

73.Didier Cuche

Siema! Dzisiaj opiszę autograf od szwajcarskiego narciarza alpejskiego, który zakończył już karierę Didiera Cuche. W karierze zdobył srebrny medal Igrzysk Olimpijskich w Nagano w 1998 r. w supergigancie oraz złoty medal Mistrzostw Świata w 2009r. w Val d'Isere w supergigancie. Zwyciężył 21 zawodów Pucharu Świata, był raz drugi i wielokrotnie trzeci w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata. Zdobywał małe Kryształowe Kule w zjeździe, supergigancie i gigancie.
                                                              Przód zdjęcia
                                                                Tył zdjęcia
                                                     Naklejka
                       Od kogo?: Didier Cuche- były narciarz alpejski, Mistrz Świata
                                            i wicemistrz olimpijski
                      Jak zdobyłem?: wypełniłem formularz
                     Ile czekałem?: 5 dni
                    Jak ważny dla mnie?: 4
                    Dedykacja: nie
                   Uwagi: oprócz dużego zdjęcia z autografem dostałem też naklejkę

6 komentarzy: