wtorek, 13 maja 2014

101.Darcy Ward

Dzień doberek! Dzisiaj drugi podpis z wymiany, za którą serdecznie dziękuję :) Jest kolejny autograf żużlowca, tym razem to Australijczyk Darcy Ward. W karierze wygrał tylko jedne zawody Grand Prix w Danii w 2013r. Obecnie to zawodnik Unibaxu Toruń. Zapraszam na kolejne notki, szczególnie na jutrzejszą :)
                                            Od kogo?: Darcy Ward- australijski żużlowiec
                                            Jak zdobyłem?: wymiana
                                            Ile czekałem?: tydzień
                                           Jak ważny dla mnie?: 4
                                           Dedykacja: brak
                                          Uwagi: nie mam uwag
 Kto wygra mecz? Polska czy Niemcy? Kto jest waszym faworytem? Ja stawiam na remis :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    myślę że niestety wygrają Niemcy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze będę kibicował Reprezentacji Polski,gratuluję autografu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! :) kibicować będę Polsce, ale pewnie Niemcy wygrają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :D ja trzymam kciuki za Polskę, ale no.. fifty fifty :D

    OdpowiedzUsuń