sobota, 31 maja 2014

108.Andreas Kofler

Czesć! Dzisiaj przedstawię autograf od Austriackiego Związku Narciarskiego. Jest to podpis Andreasa Koflera, zdobywcy złotych medali Igrzysk Olimpijskich i Mistrzostw Świata w drużynie oraz zwycięzcy Turnieju Czterech Skoczni. Jestem trochę rozczarowany, że austriacki związek wysłał mi tylko graf jednego skoczka :( Ale trzeba próbować dalej, bo Austria to potęga skoków.

                             Od kogo?: Andreas Kofler- austriacki skoczek
                            Jak zdobyłem?: list
                            Ile czekałem?: ponad 2 tygodnie
                           Jak ważny dla mnie?: 4-
                           Dedykacja: nie
                          Uwagi: kartka z serii Fischera
 Niestety wczorajszy dzień na kortach Rolanda Garrosa nie był szczęsliwy dla polskich tenisistów.Agnieszka Radwańska niespodziewanie przegrała z Chorwatką Alją Tomljanovic, a Jerzy Janowicz przegrał z Jo-Wilfriedem Tsongą. Jeszcze zostały nam deble i miksty. Może Łukasz Kubot i Robert Lindstedt znowu wygrają Wielki Szlem :)

11 komentarzy: