poniedziałek, 19 maja 2014

105.Arkadiusz Piech

Witam! Oto nowy autograf w mojej kolekcji. Jest on od Arkadiusza Piecha. Pan Arek jest piłkarzem grającym na pozycji napastnika. Jego obecnym klubem jest Zagłębie Lubin, które walczy o utrzymanie w Ekstraklasie. Wczesniej grał w Sivassporze i Ruchu Chorzów. W reprezentacji zagrał w czterech spotkaniach.
I moje zdjęcia z dedykacją:

                         Od kogo?: Arkadiusz Piech-napastnik Zagłebia Lubin i reprezentacji Polski
                       Jak zdobyłem?: list
                     Ile czekałem?: ok. miesiąc
                    Jak ważny dla mnie?: 4
                    Dedykacja: na obu zdjęciach
                    Uwagi: brak
Sorki za zdjęcie, ale w kompie wygląda normalnie, a na bloga pobiera się odwrócone.
Wsród kolekcjonerów pojawiła się osoba, która przywłaszcza sobie nasze autografy! Na swojego bloga kopiuje zdjęcia z naszych blogów. Uważamy na "oszustów autografowych", a takich osób może być więcej. Niestety nasze hobby jest nasycone fałszerstwami. Nie mogłem nie zająć się tym tematem i proszę Was o wpisanie w komentarzach oprócz gratulacji, hasło STOP OSZUSTOM AUTOGRAFOWYM! Im więcej osób to zrobi tym lepiej :)

13 komentarzy: