środa, 14 maja 2014

102.-103. bracia Klitschko

Witam! Jak zapowiadałem dzisiaj na blogu będzie hit. Może osoby nie interesujące się boksem "kręcą nosem" bohaterowie notki to wielcy sportowcy. Dosłownie i w przenosni, bo to jedni z najlepszych bokserów w historii oraz jedni z najbardziej rozpoznawanych braci na swiecie. Pochodzą z Ukrainy i są znani na całym swiecie. Młodszy z nich Władimir jest bardziej utytułowany. Posiada wiele mistrzowskich pasów oraz złoty medal Igrzysk Olimpijskich z Atlanty w 1996r. W karierze wygrał 62. walki w tym 52. przez nokaut. Przegrał jedynie trzy pojedynki. Starszy z braci, Witalij też jest bardzo utytułowany, wygrał 45. walk, aż 41. przez nokaut, dwie przegrał. Obecnie jest ukraińskim politykiem. Jak wiecie to niesamowici sportowcy i ogromnie się cieszę ze zdobycia ich podpisów :)

                              Od kogo?: Władimir i Witalij Kliczko- słynni ukraińscy bokserzy
                              Jak zdobyłem?: list
                             Ile czekałem?: ponad miesiąc 
                            Jak ważne dla mnie?: oba 5 :) 
                            Dedykacje: brak 
                            Uwagi: brak 

Dzisiaj dostałem autograf po ponad pół roku czekania :) To mój niechlubny rekord, jutro go zaprezentuje :) Dzisiaj finał Ligi Europejskiej, zagrają Sevilla i Benfica. Kto wygra?

2 komentarze: