środa, 5 sierpnia 2015

Autografy z Warszawy cz.3

Oto kolejna relacja z tegorocznego Tour de Pologne z Warszawy.
                                                 TINKOFF-SAXO
         Teraz opiszę zdobywania podpisów kolarzy Tinkoff-Saxo. Od tej ekipy zdobyłem najwięcej bo aż 7 podpisów. Jest to ekipa Rafała Majki, lecz Rafał w tym roku nie wystartował, mimo że wyścig przejedzie dzisiaj przez jego rodzinną miejscowość Zegartowice. Jestem bardzo zadowolony z autografów tej ekipy. Kolarze grupy Tinkoff-Saxo wyjeżdżali na prezentację od razu po Etixxie. Gdy spod autokaru Etixxu kierowałem się pod bus Tinkoff-Saxo napatoczyłem się na Maćka Bodnara i poprosiłem o autograf (208):
     Ciekawa była sytuacja z Pawłem Poljańskim, widziałem z daleka kolarza Tinkoff-Saxo rozmawiającego z kimś, myślałem,że to Paweł lecz był to Edward Beltran, którego nie mam autografu. Jechał inny kolarz Tinkoff-Saxo przejechał tuż obok mnie, przyjrzałem się i okazało się że to Paweł Poljański i pobiegłem do busu jego drużyny i zdobyłem autograf (209):
        Pierwszy z prezentacji do autokaru swojej ekipy wrócił Chorwat Robert Kiserlovski (210):
           Kiedy zdobyłem graf Roberta, podpisy rozdawał Jesper Hansen (211):
  Chris Anker Sorensen, mistrz Danii (212):
                           Ivan Rovny (213):
     Evgeny Petrov od razu podpisał się u mnie w zeszycie czyimś długopisem (214):
Taki oto wóz Tinkoff-Saxo:
                                                          CCC SPRANDI POLKOWICE
                        Jedyna ekipa startująca w Tour de Pologne z naszego kraju. Autobus grupy CCC zaparkował jako pierwszy dlatego koło niego zebrały się tłumy. Chaos zrobił się gdy Maciek Paterski wyszedł i wszedł z powrotem do autokaru, a jeszcze większy chaos był gdy kolarze wyjeżdżali na prezentację ekip. Oto kilka fotek:




                         Gdy kolarze wyjeżdżali na prezentację zawołałem Nikiego Mihaylova, który tylko mi złożył podpis, a innym osobom rozdawał po powrocie (215):
         Po powrocie z prezentacji podpisy rozdawał również Marek Rutkiewicz (216):
                                                           LOTTO NL JUMBO 
                                Również 2 podpisy mam od ekipy holenderskiego Lotto. Bardzo zależało mi na podpisie Roberta Gesinka (wczoraj wycofał się z wyścigu), lecz z początku nie widziałem wcale kolarzy Lotto Jumbo. Lecz przechodząc obok busów dostrzegłem go tuż przy barierce. Wyglądało to jakby pozował do zdjęć. Robił zdjęcia z kibicami, rozdawał podpisy i cieszę się, że również mi się udało, hura! (217);
Zdobyłem również podpis od Toma van Asbroecka (218):
     Dziękuję za dzisiejszą relację i zapraszam na następne części, do oglądania dzisiejszego etapu TdP i rewanżu Lecha z FC Basel. Pozdrowienia.

4 komentarze: