poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Tour de Pologne 2015 - Warszawa relacji część 1

Witam! Aż dwa tygodnie nie pisałem na blogu, ponieważ chciałem utrzymać charakter kolarskich autografów na mojej stronce. W dniu wczorajszym byłem w Warszawie śledząc 1. etap 72. Tour de Pologne. Kolarze mieli do pokonania 122 km, krążąc 10 razy około stolicy. Kolarze na trasie widziałem pięciokrotnie, w tym na starcie honorowym i tuż przed zakrętem po którym kolarze wjeżdżali na metę na Placu Teatralnym. Wrażenia są niezapomniane, przepychanka Marcela Kittela i Caleba Ewana przy wyjściu na ostatnią prostą czy przejazd rozpędzonego peletonu. Wczorajszy etap wygrał Marcel Kittel, który na trasę Tour de Pologne wrócił po chorobie przez którą stracił pierwszą część sezonu w tym Tour de France. Ale Was pewnie interesują autografy, to zacznę. Było to szaleńcze, dwugodzinne bieganie wokół autokarów ekip, najlepszych ekip kolarskich na świecie. Ale było warto, bo zdobyłem wiele cennych podpisów. Ciąg dalszy nastąpi... jutro. Zapraszam serdecznie na mojego bloga, na relację z dzisiejszego etapu a także zdjęcia pod spodem. Osoby na zdjęciach oprócz kolarzy i Czesława Langa znalazły się przypadkowo.







1 komentarz: