poniedziałek, 3 lutego 2014

37.Robert Lewandowski

Siema! Dawno nic do mnie nie przyszło, a tu swietny początek lutego!!! Otwieram skrzynkę...
 a tam moja koperta zwrotna z Warszawy. A w niej AUTOGRAF ROBERTA LEWANDOWSKIEGO. Nikomu nie trzeba przedstawiać tego piłkarza. Jest napastnikiem reprezentacji Polski oraz Borussi Dortmund, a niedługo Bayernu Monachium. Strzelając 4 gole Realowi Madryt zapewnił Borussi awans do finału Ligi Mistrzów.
            Od kogo?: Robert Lewandowski- napastnik reprezentacji Polski oraz Borussi Dortmund
            Jak zdobyłem?: SASE, LOR
           Ile czekałem?: ok.3 tygodnie
           Jak ważny dla mnie?: 4+
          Dedykacja: nie
         Uwagi: autograf na oficjalnej karcie BVB

Czekam na kolejne listy i życzę Wam wypchanych skrzynek!!!

4 komentarze: