piątek, 28 lutego 2014

55. Steven Gerrard

Czesć! Dzisiaj jest bardzo wspaniały dzień w mojej karierze kolekcjonowania. Dawno nie dałem  autografowi 5 w mojej skali. Ale ten podpis musiał dostać najwyższą notę. Jest to graf Stevena Gerrarda, legendy futbolu, kapitana reprezentacji Anglii i Liverpoolu. Jest to fantastyczny zawodnik, jeden z najlepszych pomocników na swiecie. Jego najlepszym sezonem był 2004/2005, w którym w Liverpoolem wygrał Ligę Mistrzów oraz zajął 3 miejsce w plebiscycie Złota Piłka.
Autograf jest z wymiany.
                          Od kogo?: Steven Gerrard- pomocnik, kapitan Liverpoolu i reprezentacji Anglii
                         Jak zdobyłem?: wymiana
                        Ile czekałem?: 2 dni
                       Jak ważny dla mnie?: 5
                       Dedykacja: nie
                      Uwagi: brak

8 komentarzy: