niedziela, 23 lutego 2014

53.Inoros

Czesć! I ostatnie autografy z poprzedniego tygodnia. Są one od folkowego zespołu Inoros z Podhala.
Znacie ich z finału programu Must Be The Music oraz hitu "Czyste Szaleństwo" z Liberem z okazji Euro 2012.
Z tyłu zdjęcia podpisali się:
Kamil Kowalcze
Łukasz Bodura
Mateusz Janiczak
Piotr Moskała
Paweł Kowara
Rafał Nowak

                         Od kogo?: Inoros- zespół folkowy
                        Jak zdobyłem?: e-mail
                       Ile czekałem?: 1,5 tygodnia
                      Jak ważny dla mnie?: 4-
                      Dedykacja: tak
                     Uwagi: 6 autografów z tyłu zdjęcia
Szkoda,że tak wspaniałe dla nas zimowe Igrzyska Olimpijskie dobiegają końca :( :( :(

6 komentarzy:

  1. gratuluję, byłam na ich koncercie, całkiem fajnie grają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! To bardzo fajny zespół, zawsze poprawiają mi humor ;)

    Też żałuję, że Igrzyska się kończą, niestety, nic co dobre nie może trwać wiecznie ;(

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)
    Chyba wszyscy ubolewają nad tym, że już koniec tych cudownych Igrzysk. A jeszcze tak niedawno wszyscy czekali aż się rozpoczną..

    OdpowiedzUsuń