czwartek, 6 lutego 2014

40.Roger Federer

 Hej! Dzisiaj dostałem 2 listy!! A jeden z nich ze Szwajcarii. Oto podpis Rogera Federera!
Zwyciężył on 4 razy Australian Open, raz French Open, 5 razy US Open oraz 9 razy Wimbledon.
Wielokrotnie był liderem rankingu ATP. Jest on po prostu legendą tenisu ziemnego.
To już mój drugi graf szwajcarskiego tenisisty.
               Od kogo?: Roger Federer- legenda tenisa ziemnego,
                                    wielokrotny zwycięzca Wielkiego Szlema
              Jak zdobyłem?: info tutaj
             Ile czekałem?: 2-3 tygodnie
             Jak ważny dla mnie?: 5
             Dedykacja: nie
             Uwagi: brak

11 komentarzy:

  1. Super autograf! Wielkie gratulacje! :)
    Pismo podobne do Magdaleny Cieleckiej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) świetny tenisista :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! Cenny autograf

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! oryginalny czy PP, bo sam się zastanawiałem nad wysłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo gratuluje ! warto miec taki graf w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ale przyjzyj sie dobrze czy to nie jest PP bo on takie wysyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! świetna zdobycz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki sam i to chyba jest PP ;(
    mimo wszystko, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się wydaje że oryginał bo w necie każdy jest inny niż mój.

    OdpowiedzUsuń