wtorek, 4 lutego 2014

38.-39. Kuba Giermaziak i Patryk Szczerbiński

Witam! Dzisiaj kolejne dwa grafy. Są one ze sportów motorowych, a konkretnie od kierowców Verva Racing Team Kuby Giermaziaka i Patryka Szczerbińskiego. Kuba odnowił największe sukcesy w 2011r. kiedy wygrał 2 wyścigi. Patryk w 2012r. w klasyfikacji generalnej zajął 10 miejsce.
            Od kogo?: Kuba Giermaziak- kierowca teamu Verva Racing Team
                               startujący w Porsche Supercup
           Jak zdobyłem?: SASE,LOR
          Ile czekałem?: 6 dni
         Jak ważny dla mnie?:4
         Dedykacja:nie
         Uwagi:brak
          Od kogo?: Patryk Szczerbiński- kierowca teamu Verva Racing Team
                            startujący w Porsche Supercup
         Jak ważny dla mnie?: 3
         Uwagi: brak
Jak u Was luty z autografami, bo u mnie wspaniale!!!!!!!!!!!!!!

3 komentarze: