sobota, 15 lutego 2014

47.Sylwia Grzeszczak

Dzień dobry! Oto mój 47 autograf w kolekcji ( mam nadzieję, że w następnym tygodniu będzie 50).
Ale pierwszy z dziedziny muzyka. Jest on od piosenkarki Sylwii Grzeszczak. W karierze zdobyła mnóstwo nagród oraz jej piosenki wielokrotnie podbiły listy przebojów. Najbardziej znane to "Małe Rzeczy", "Sen O Przyszłosci", "Pożyczony", "Co Z Nami Będzie " w współpracy z Liberem oraz wiele innych. Informacje jak zdobyć autograf znajdziecie na Facebooku :)
          Od kogo?: Sylwia Grzeszczak- popularna polska piosenkarka
         Jak zdobyłem?: SASE, LOR
        Ile czekałem?: ponad 2 tygodnie
       Jak ważny dla mnie?: 4+
      Dedykacja: nie
     Uwagi: zdjęcie małego formatu

Na Igrzyskach mamy już 2 złote medale. Dzisiaj nasi sportowcy cos zdobędą.

4 komentarze: