piątek, 7 lutego 2014

41.-45. Legia Warszawa cz.3

Witam! Dzisiaj kolejny list z wczoraj i drugi od Legii. Prosiłem o autografy 7 piłkarzy, dostałem 7 kart, ale tylko 3 grafy piłkarzy o których prosiłem. To autografy Miroslava Radovicia, Łukasza Brozia oraz Jakuba Rzeźniczaka. Dodatkowo zostały przysłane grafy Michała Kucharczyka,Tomasza Jodłowca oraz Henrika Ojammy i Daniela Łukasika. Ostatnie dwa idą na wymianę, są takie same w we wcześniejszych postach o Legii, tylko Ojammy jest podpisany czarnym markerem.
W sprawie wymiana proszę pisać na maila.
              Od kogo?: Legia Warszawa
              Jak zdobyłem?: SASE, LOR
              Ile czekałem?: ok. 2 tygodnie
              Dedykacje: nie
              Uwagi: odesłana prosba
                            Od kogo?: Michał Kucharczyk- napastnik Legii
                            Jak ważny dla mnie?; 3
                            Uwagi: nr na koszulce
                                      Od kogo?; Tomasz Jodłowiec- obrońca Legii
                                     Jak ważny dla mnie?: 3
                                    Uwagi: brak
                                      Od kogo?: Miroslav Radovic- pomocnik Legii
                                     Jak ważny dla mnie?: 4
                                    Uwagi: brak
                                Od kogo?: Jakub Rzeźniczak- obrońca Legii
                              Jak ważny dla mnie?: 4
                             Uwagi: nr na koszulce
                        Od kogo?: Łukasz Broź- obrońca Legii
                       Jak ważny dla mnie?: 4
                      Uwagi: nr na koszulce
   Dzisiaj już Igrzyska w Soczi, będzie co oglądać!
 Autografy na wymianę wrzucę do nowej zakładki może jutro.

6 komentarzy: