czwartek, 4 września 2014

133. Felix Neureuther

Witam! W tygodniu przyszło do mnie dużo autografów, a dzisiaj zaprezentuję jeden z nich. Felix Neureuther to niemiecki narciarz alpejski, specjalizujący się w gigancie i slalomie. Jego największe osiągnięcia to złoty medal MŚ w Bormio w kombinacji drużynowej oraz srebrny medal ubiegłorocznych MŚ w slalomie. Na koncie ma wiele zwycięstw w Pucharze Świata, a także 2. pozycję w Pucharze Świata w slalomie w dwóch ubiegłych latach.

                          Od kogo?: Felix Neureuther- niemiecki narciarz alpejski
                          Jak zdobyłem?: wysłałem list
                          Ile czekałem?: ponad 2 miesiące
                          Jak ważny dla mnie?: 4
                          Dedykacja: nie
                         Uwagi: brak
Podczas MŚ siatkarzy Polakom idzie wysmienicie, dwa zwycięstwo 3:0 z Serbią i Australią. Oby tak dzisiaj z Wenezuelą i do końca mistrzostw!

4 komentarze: