środa, 24 września 2014

147.Jakub Błaszczykowski

Witam! Przedstawiam wymarzony autograf, chyba najcenniejszy w mojej kolekcji! Podpis Kuby Błaszczykowskiego dołączył do mojego zbioru. Jest reprezentantem Polski i zawodnikiem Borussii Dortmund, gra na pozycji pomocnika. Kuba to kapitan polskiej reprezentacji, niestety jest kontuzjowany. Podczas EURO 2012 zdobył bramkę i miał asystę. Jest moim ulubionym polskim piłkarzem i sądzę, że najlepszym zawodnikiem w naszej reprezentacji. Cieszę się bardzo, bo Kuba oprócz moich 3 zdjęć i wysłał do mnie także 2 karty klubowe, jedna idzie na wymianę. Pisałem na adres prywatny, jeżeli ktos jest zainteresowany wymianą adresów prywatnych piłkarzy to zapraszam na maila. Sprawdzone osobiscie przeze mnie są tylko te których autografy widzicie na blogu. Ale wszystkie są przez innych kolekcjonerów.





                       Od kogo?: Jakub Błaszczykowski- pomocnik reprezentacji Polski 
                                   i Borussii Dortmund
                       Jak zdobyłem?: adres prywatny
                       Ile czekałem?: 2 tygodnie
                      Jak ważny dla mnie?: 5
                      Dedykacja: nie
                     Uwagi: 5 autografów

4 komentarze: