poniedziałek, 22 września 2014

144.-146.Bayer Leverkusen cz.3 POLSCY SIATKARZE MISTRZAMI ŚWIATA!

Dzień dobry! Jak zapewne dobrze wiecie POLSCY SIATKARZE ZOSTALI MISTRZAMI ŚWIATA! We wczorajszym finale pokonali 3:1 Brazylię, chociaż przegrali pierwszego seta. W całym turnieju grali fantastycznie pokonali dwukrotnie Brazylię, a także jeden raz Rosję, Francję i Niemcy i wiem jesli by była taka potrzeba zrobili by to jeszcze kilka razy. Cały Polska się nimi zachwyca, bo jest czym. BRAWO NASI!
Teraz przechodzę do trzeciej czesci autografów zawodników Bayeru Leverkusen. Tym razem otrzymałem nowe karty: Hakana Calhanoglu, Josipa Drmicia i Dario Kresicia.
                             Od kogo?: Bayer Leverkusen
                             Jak zdobyłem?: SAE, LOR na adres klubu
                             Ile czekałem?: 2-3 tygodnie
                            Dedykacje: nie
                           Uwagi: nowe karty
                                   Od kogo?: Hakan Calhanoglu- turecki pomocnik Bayeru
                                   Jak ważny dla mnie?: 3
                            Od kogo?: Josip Drmic- szwajcarski napastnik Bayeru
                           Jak ważny dla mnie?: 3
                       Od kogo?: Dario Kresic- chorwacki bramkarz Bayeru
                      Jak ważny dla mnie?: 2
Dziękuje za komentarze i odwiedziny! Pozdrawiam

5 komentarzy: