czwartek, 11 września 2014

138.Theo Walcott

Siema! Dzisiaj wspomniany hit!!! Może bohater dzisiejszej notki Theo Walcott nie jestem piłkarzem najwyższej klasy, to dedykacja i pozdrowienia oraz czas oczekiwania tydzień robią wrażenie na mnie. Theo gra na pozycji napastnika i pomocnika. Jest reprezentantem Anglii, jednak na mundial w Brazylii z powodu kontuzji nie pojechał :( Jego obecnym klubem jest jeden z moich ulubionych Arsenal Londyn. W podstawowym składzie jednak często nie gra. Adres mogę podać w zamian za adres prywatny do piłkarza bądź cenny autograf. W innych przypadkach proszę nie pisać do mnie!
I wspaniałe autografy:

                Od kogo?: Theo Walcott- angielski piłkarz Arsenalu
               Ile czekałem?: TYDZIEŃ
               Jak ważny dla mnie?: 4+
               Dedykacja: TAK I POZDROWIENIA
              Uwagi: wspaniałe nic dodać nic ująć :)
Zapraszam na jutro też cos ciekawego!

6 komentarzy:

  1. Gratulacje

    http://autografy-tali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadna tajemnica z tym adrsem bo nie jest to adres prywatny czy cos w ten desen...a wymiana tzkiego adresu za adres prywatny badz cenny autograf jest lekko rzecz ujmujac....bardzo dziwne...; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! To miejsce gdzie każdy może napisać komentarz i po to ono jest. Szanuję Twoje uwagi, ale jest bardzo ważny dla mnie podpis z dedykacją i pozdrowieniami, a czas oczekiwania jest bardzo krótki. Nie chciałbym, aby każdy tak o miał ten autograf. Może z tym cennym autografem źle się wyraziłem, ale nie miałem na mysli jakiegos bardzo cennego tylko dosyć normalny. Nie wiem czy prowadzisz bloga, ale nie jest to łatwe tak na szybko wymysleć. Co do autografu zaglądałem do notek o tym autografie na innym blogach i adres także nie był podawany.

      Usuń