sobota, 20 września 2014

143.Adnan Januzaj

Dzień dobry w sobotniej notce! Powrócę w niej do grafu piłkarza. To moja pierwsza zdobycz ( i nie ostatnia) z Manchesteru United. Wczesniej wysłałem jedną prosbe i nie dostałem odpowiedzi. Jednak Adnan Januzaj, pomocnik klubu z Old Trafford przysłał do mnie swój podpis. Podczas Mundialu rzadko grał w barwach reprezentacji Belgii. Wracając do MU, to mimo nowych piłkarzy i trenera nie grają najlepiej. Za sprawą fatalnego ligowego występu w poprzednim sezonie nie biorą udziału w Lidze Mistrzów.
                           Od kogo?: Adnan Januzaj- belgijski pomocnik Manchesteru United
                          Jak zdobyłem?: SAE, LOR i 2 zdjęcia ( 1 podpisane) na adres MU
                          Ile czekałem?: niecałe 2 tygodnie
                         Jak ważny dla mnie?: 4-
                        Dedykacja: nie
                        Uwagi: 1 podpisane zdjęcie
Przypominam POLSKA-Niemcy na siatkarskich MŚ już dzis o finał.
W drugim półfinale Francja-Brazylia

6 komentarzy: