wtorek, 16 września 2014

140.Monika Hojnisz

Czołem! Mamy już 140. autograf i kontynuacje ze Związku Biathlonowego. Jest to kartka Fischera z autografem Moniki Hojnisz, brązowego medalistki Mistrzostw Świata w biegu masowym w 2013 r. i piątej zawodniczki w tej konkurencji na Igrzyskach w Soczi. Jutro ostatnia częsć od PZB. Wczoraj otrzymałem fantastyczne autografy, które przedstawię własnie po jutrzejszym poscie.
                       Od kogo?: Monika Hojnisz- polska biathlonistka
                      Jak zdobyłem?: list do związku
                      Ile czekałem?: kilka miesięcy
                      Jak ważny dla mnie?: 4
                      Dedykacja: brak
                     Uwagi: kartka Fischera
Dzisiaj nasi wspaniali siatkarze rozpoczynają trudną drogę do strefy medalowej. Rywalem jest wielka Brazylia, a w czwartek Rosja. Będzie ciężko, ale kibicujmy naszym!!!
Także startuje Liga Mistrzów, dzisiaj mecz drużyn, które lubię Borussii i Arsenalu, a jutro Bayern gra z Manchesterem City. Inne mecze też będą bardzo ciekawe, bo nigdy nic nie wiadomo. Komu kibicujecie w Champions League? Ja BVB, Arsenalowi i Atletico. Kto jest głównym faworytem do zwycięstwa? Jest ich wielu.                 Pozdrawiam i zapraszam na kolejne notki

5 komentarzy: