piątek, 5 września 2014

134.Tomasz Brzyski

Czesć! Już pisałem, że listy do mnie przychodzą, więc dzisiaj kontynuacja postów kilka dni z rzędu.Autograf ten to jedyny nie powtarzający się podpis z przesyłki od Legii. Niestety ten klub nie spełnił mojej prosby. Tomasz Brzyski to urodzony w Lublinie ( niedaleko mnie) piłkarza, występujący na lewej obronie. Karierę zaczynał w Lubliniance, a grał także w Koronie Kielce, Ruchu Chorzów, Polonii Warszawy, a obecnie jest graczem Legii. Każdy zna nieprzyjemną sytuację z przepisami dotyczącej pozbawienia szans Mistrzowi Polski na grę w Lidze Mistrzów. Teraz została Ligi Europy. Ma także 7 występów w reprezentacji, w tym jedną bramkę. Powtórkowe podpisy daję na WYMIANĘ, 2 z nich są na nowych kartach tak jak podpis Tomasza.
                  Od kogo?: Tomasz Brzyski- lewy obrońca Legii
                 Jak zdobyłem?: list na adres klubu
                 Ile czekałem?: ok. 2 tygodnie
                Jak ważny dla mnie?: 3
               Dedykacja: brak
             Uwagi: brak

8 komentarzy: