poniedziałek, 29 września 2014

150.Antoine Griezmann i MICHAŁ KWIATKOWSKI MISTRZEM ŚWIATA!!!

Czesć! Zaczynamy nowy tydzień nową notką. Zanim przejdę do sedna tej posta jak i całego bloga to powspominajmy z wczoraj. Ponferrada, Hiszpania wyscig kolarski elity MŚ, na starcie mnóstwo chętnych do tytułu, ale zwycięża POLAK MICHAŁ KWIATKOWSKI! Zdobywa pierwszy złoty medal dla Polski w historii. Zaatakował 7 km przed metą na zjeździe, wyprzedził uciekinierów i samotnie popędził do mety, a inni faworyci oglądali jego plecy. Przed metą celebrował zwycięstwo, nie dowierzał, że to nie dzieje naprawdę. Wyprzedził o sekundę rywali. Był najlepszy, nie tylko on ale i cała drużyna, likwidowała ucieczki i przygotowała atak Flowermana. Przez rok będziemy go oglądać w tęczowej koszulce oznaczającej Mistrza Świata.
A teraz o autografie, dzisiaj częsć pierwsza podpisów od Atletico Madryt. Oto Antoine Griezmann, napastnik reprezentacji Francji grał na mundialu. Wczesniej występował w Realu Sociedad, w ostatnim okienku transferował przeszedł do finalisty LM z poprzedniego sezonu.
Jeszcze zostały 2 autografy Atletico, a następnie wyczekiwane podsumowanie.
Nie wiem jak je zrobić, więc zachęcam do chwalenia się pomysłami. Aby blog istniał musi go ktos obserwować u mnie jest ich 23 tys. i zapraszam aby było więcej.
                      Od kogo?: Antoine Griezmann- francuski napastnik Atletico
                      Jak zdobyłem?: list
                     Ile czekałem?: jakies 2 tygodnie
                    Jak ważny dla mnie?: 4+
                   Dedykacja: nie
                   Uwagi: ładne zdjęcie? pewnie bo moje :)

2 komentarze: