piątek, 19 września 2014

142.Maciej Kot

Siema! Prezentuję mój wymarzony autograf! Powiększa on moją kolekcję polskich skoczków narciarskich, a jest od Maćka Kota. Bardzo dobrze znanego reprezentanta Polski, olimpijczyka i brązowego medalistę Mistrzostw Świata w drużynie. Maciek to sympatyczny i utalentowany sportowiec. Od niego dostałem zdjęcie z autografem, a na drugiej stronie jest dedykacja i miłe podziękowania. Bardzo się cieszę z tego podpisu.

                        Od kogo?: Maciej Kot- polski skoczek narciarski
                       Jak zdobyłem?: list
                      Ile czekałem?: kilka miesięcy
                     Jak ważny dla mnie?: 5
                     Dedykacja: TAK oraz podziękowania
                     Uwagi: ładne zdjęcia + to co z linijce wyżej
Brawo dla naszych siatkarzy za wygraną 3:2 z Rosją i awans z 1. miejsca grupy smierci do półfinału. W nim zagramy z Niemcami, jaki wynik obstawiacie. Ja 3:0 albo 3:1 dla nas oczywiscie.
 Legia też swietnie zaczęła od wygranej z Lokeren :)

2 komentarze: