środa, 8 stycznia 2014

10.Roman Czejarek- Lato z Radiem

 Siema! Na dziesiąty autograf, które opublikuję wybrałem podpis Romana Czejarka.
Jest on dziennikarzem i prezenterem telewizyjnym i radiowym. Pracuje w Polskim Radiu, obecnie
prowadzi audycję Lato z Radiem. W TVP 2 prowadził teleturnieje "Gilotyna" i Tele Milenium"
oraz prowadzi "Studio TTV". Autograf razem z zakładką i KOSZULKĄ Lata z Radiem dostałem
wczoraj. Jestem mega zadowolony z przesyłki, gdyż Lato z Radiem to moja ulubiona wakacyjna audycja.
                                                      przód zdjęcia
                                                         tył zdjęcia
                                                   zakładka
                                    Od kogo?: Roman Czejarek- dziennikarz i prezenter, 
                                               prowadzący Lato z Radiem
                                  Jak zdobyłem?: e-mail
                                  Ile czekałem?: ok. 3 tygodnie
                                  Jak ważny dla mnie?: mocne 4 :)
                                  Dedykacja: dedykacja i pozdrowienia :)
                                 Uwagi: dostałem też zakładkę i koszulkę :)

2 komentarze:

  1. gratuluję, miałam okazję być na Lecie z Radiem kiedy on prowadził i muszę przyznać że bardzo miły z niego człowiek ;)

    OdpowiedzUsuń