środa, 15 stycznia 2014

16.Leszek Blanik

 Czesć! Dzisiaj kolejny z zaległych grafów. Jest on od Leszka Blanika, byłego gimnastyka sportowego. Jego sukcesy to m.in. złoty i brązowy medal Igrzysk Olimpijskich, złoty i 2 srebrne medale Mistrzostw Świat czy złoty, srebrny i brązowy medal Mistrzostw Europy.
Leszek Blanik jest obecnie posłem na sejm.
                              Od kogo?: Leszek Blanik- utytułowany gimnastyk sportowy
                              Jak zdobyłem?: e-mail
                             Ile czekałem?: 3 tygodnie
                            Jak ważny dla mnie?: 5
                            Dedykacja: tak
                           Uwagi: podpis czarnym długopisem

                      

2 komentarze:

  1. miałam okazję spotkać go osobiście i dowiedziałam się, że jest leworęczny xD
    gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń