wtorek, 21 stycznia 2014

27.-32. Legia Warszawa cz.2

Dzisiaj obiecana wczoraj część druga grafów piłkarzy Legii Warszawa. Jednak nie ostatnia, gdyż dzisiaj wysyłam jeszcze jeden list do Legii. Pierwszy list był z prosbą ogólnie o podpisy piłkarza, ten który wyslę, będzie z prosbą do konkretnych zawodników. A oto 6 grafów:
                             Od kogo?: Daniel Łukasik- pomocnik Legii i reprezentacji Polski
                            Jak ważny dla mnie?: 4
                            Uwagi: podpis zielonym markerem
                                            Od kogo?: Dossa Junior- obrońca Legii
                                            Jak ważny dla mnie?: 2
                                           Uwagi: ciekawy podpis
                                                Od kogo?: Inaki Astiz Ventura- hiszpański obrońca Legii
                                               Jak ważny dla mnie?: 4
                                               Uwagi: numer na koszulce
                                            Od kogo?: Raphael Augusto- brazylijski piłkarz Legii
                                           Jak ważny dla mnie?: 2
                                           Uwagi: podpis do góry
 

                                                Od kogo?:Bartosz Bereszyński- pomocnik Legii
                                                Jak ważny dla mnie?: 2
                                                 Uwagi: brak
                                        Od kogo?: Wojciech Skaba- bramkarz Legii
                                        Jak ważny dla mnie?: 2
                                        Uwagi: brak

2 komentarze: