sobota, 18 stycznia 2014

19.- 21. Bayer Leverkusen

 Zgodnie z zapowiedziami będzie dzisiaj piłkarska notka. Bayer to m.in. Mistrz Niemiec i finalista Ligi Mistrzów. Autografy zdobyłem po wysłaniu listu. Po 2 tygodniach dostałem list i podpisy Sebastiana Boenischa, Stefan Kiesslinga oraz Larsa Bendera.
           Od kogo?: Bayer Leverkusen- niemiecki klub piłkarski
           Jak zdobyłem?: SAE, LOR
           Ile czekałem?: ponad 2 tygodnie
           Dedykacje: nie
           Uwagi: dostałem 3 oryginalne podpisy czarnym markerem
                       Od kogo?: Sebastian Boenisch- obrońca reprezentacji Polski i Bayeru Leverkusen
                      Jak ważny dla mnie?: 4
                      Uwagi: brak
                 Od kogo?: Stefan Kiessling- napastnik Bayeru Leverkusen, król strzelców Bundesligi
                 Jak ważny dla mnie?: 4
                 Uwagi: brak
            Od kogo?: Lars Bender- pomocnik Bayeru Leverkusen
           Jak ważny dla mnie?: 3
          Uwagi: brak
A takie gole w Bundeslidze strzela Stefan Kiessling :)

4 komentarze: